Lenker

Teoriprøver på nett

Andre Sider

• Søk om førerkort hos Statens vegvesen
    Søk om førerkort, sjekk status på din søknad eller bestill time for oppkjøring.

• Trygg Trafikk
    Trygg Trafikk arbeider for best mulig sikkerhet for alle trafikanter. Vi er både samarbeidspartner og pådriver overfor myndigheter og bedrifter.

• Trafikkforum er organisasjonen NB Trafikkskole er medlem av
    Føreropplæring er ikke en privatsak, men et samfunnsansvar. For Trafikkforum er det viktig å bidra til at trafikkskolene blir anerkjent for sitt bidrag i trafikksikkerhetsarbeidet. Vi skal være en samfunnsaktør som blir lyttet til, og vi skal være en konstruktiv samarbeidspartner i dialog med politiske myndigheter og fagmyndigheter. I tillegg til å bidra til gode rammevilkår for føreropplæringen, skal vi også bidra til faglig utvikling, veiledning og kompetanseheving.

NB Trafikkskole AS bruker Trafikkforum som sin bransjeorganisasjon og partner for undervisningsmatriell.

Alle henvendelser: nbtrafikkskole@gmail.com
Telefon til trafikkskolen