Hvem er vi?

NB Trafikkskole AS er en moderne trafikkskole. Vi har et hyggelig miljø, og faglig leder er en etablert lokal trafikklærer med over 18 års erfaring.

NB Trafikkskole AS tilbyr opplæring i personbil, Klasse B, manuelt gir og automatgir og motorsykkel, A, A2 og lett A1. tilhenger, Klasse BE/B96. Vi holder også trafikalt grunnkurs med førstehjelp og mørkekjøring. Vi kjører også mopedkurs Klasse AM146 - mopedlappen/scooter lappen.

NB Trafikkskole på Bjørkelangen ligger sentralt på bjørkelangen industriområde, ved Skeidar og Europris og Bjørkelangen selvvask. Hovedmålet vårt er å hjelpe alle i Aurskog Høland, Rømskog, Fetsund, Løken, Hemnes, Gan og Blaker med førerkort! I utgangpunktet møter vi våre elever på Bjørkelangen, men vi prøver så godt vi får det til å møte deg der det passer deg best! Vi har også fleksible arbeidstider, så bare spør oss om dine ønsker så skal vi se hva vi får til.

Tor Morten Berg - Telefon: 48 1996 48

Faglig leder og Trafikklærer alle lette klasser

Tor Morten er skolens eier. Han har jobbet som trafikklærer på Bjørkelangen siden 2005. Tor Morten holder trafikalt grunnkurs og kjører opplæring på klasse B, Klasse BE, B96 motorsykkel A, A2 og lett MC pluss mopedførerkort!

Han er utdannet som trafikklærer og faglig leder ved HINT, høyskolen i Nord Trøndelag. Kjører en Audi A3 quattro som skolebil!

Tor Morten bor sentralt på Bjørkelangen, og er fleksibel i å kunne møte deg der det passer best.

Morten Elvnes Wahlstrøm - Telefon: 45426274

Trafikklærer klasse B og Trafikalt grunnkurs

Morten Wahlstrøm er vår rolige trafikklærer fra Fetsund.

Morten er en glad og engasjert trafikklærer. Han bor sentralt på Bjørkelangen. Morten har alltid et lurt spørsmål på lur og er engasjert i at du som elev skal ha en lærerik time. Morten er automatgir trafikklærer.

Nina Amundsen - Telefon: 48867043

Trafikklærer Klasse B og Trafikalt Grunnkurs

Nina har jobbet i mange år på Kongsvinger som trafikklærer, og har nå flyttet ned til Aurskog Høland å startet hos NB Trafikkskole. Hun er rutinert og har kontroll på det som er viktig når du skal bli en trygg og god trafikant.

Hun underviser i personbil Klasse B, gir og automat, og trafikale grunnkurs.

Ingrid Jakobsen - Telefon: 980 24 182

Trafikklærer Klasse B

Ingrid Jakobsen jobber nå hos NB Trafikkskole, denne blide jenta er glad i trening! Ingrid kjører manuell og automatgiret skolebil og hjelper deg på veien til førerkortet!

Øivind Berg

Trafikklærer Klasse BE og B96 Tilhenger

Øivind Berg er NB Trafikkskole sin mest rutinerte trafikklærer. Han har jobbet i bygda i over 30 år og har meget gode rutiner.

Øivind jobber i hovedsak med bil og tilhenger, og kjører vår BMW X3 suv med tilhenger.

Nina Marlen Berg - Telefon: 91 75 49 75

Daglig leder og Kontordame

Nina Marlen er NB Trafikkskole sin daglige leder og kontordame. Hun ordner påmeldinger og holder kontakten med alle våre elever!
Hun er også instruktør i Førstehjelp for Trafikalt Grunnkurs.

Alle henvendelser: nbtrafikkskole@gmail.com
Telefon til trafikkskolen